Thursday, April 12, 2012, 10 p.m., Chicago @ Phoenix Saturday, April 14, 2012, 10 p.m., Chicago @ Phoenix Tuesday, April 17, 2012, 9 p.m., Chicago @ Phoenix Thursday, April 19, 2012, 8 p.m., Chicago @ Phoenix *Saturday, April 21, 2012, 10 p.m., Chicago @ Phoenix *Monday, April 23, 2012, TBD, Chicago @ Phoenix *Wednesday, April 25, 2012, TBD, Chicago @ Phoenix
Hen Fabula
#2 RE: WC Quarters: Chicago Blackhawks (6) vs Phoenix Coyotes (3)
ZitatToews skated in his usual spot at practice, centering the Chicago Blackhawks' top line, with Patrick Kane and Marian Hossa as his wingers. It's the first time he's done that since leaving the lineup with a concussion and missing the final 22 games of the regular season. Neither Toews nor Chicago coach Joel Quenneville said Toews would play in Game 1, but both sounded very optimistic. "I'm very confident," Toews said. "Every time you've asked me about the next game, I always tell you, 'Yeah, I'm going to be right in there,' so it's playoff time now. [The last two regular-season games] we wanted to err on kind of the cautious side by me not playing. I'm feeling more confident that Thursday might be the day, but we'll see when that time comes."
Die Hawks hätten sich über nen 0:2 Serien-Rückstand keinesfalls beschweren dürfen! Schon erstaunlich was die Yotes für ein Tempo gegangen sind. Mit nem 2:0 im Rücken hätte es sich in Chicago sicher leichter spielen lassen. Aber ich denke, nach gestern spricht nun einiges, wenn nicht gar alles, für die Hawks. Die Yotes werden sich von diesem späten Ausgleich mit anschließender Niederlage nur schwer oder garnicht erholen können, zudem ist ihr Spiel sehr kraftaufwendig, und da werden die Hawks nach hinten raus einfach die besseren Reserven haben!
ich weiß ja net... ich meine, der hit war schon heftig, aber mMn nix im vergleich zu dem von asham gegen schenn. ich seh's schon, dass torres aufgrund der verletzung von hossa länger als 4 spiele gesperrt wird, das nimmt ja DEL ausmaße an; je schlimmer die verletzung, desto länger die strafe... man darf gespannt sein...
Take heart, brighter days will come ...
🖤 I'll stay in love, and I'll stay alive; Calling the chaos my home 🖤
Unbelieveable. Nach zwei Drittel 8:28 shots, am Ende 39 shots, aber nichts reingelassen. Smith hat ganz klar die Serie geklaut für die Coyotes. Bin gespannt, wie er sich im direkten Vergleich mit Rinne schlägt ...
..
GO WINGS GO
RIP Bob Probert - In my personal Hall Of Fame, you'll live on forever.